wtorek, 28 sierpnia 2012

I got summer in my head

Nie wierzę, że jeszcze tylko kilka dni wolności! Tak szybko chyba jeszcze nigdy mi nie minęły wakacje. Na razie, przez ten tydzień pochłania mnie mały remont, który robię w pokoju. Nie wiem na jaki kolor go pomalować, może macie jakieś pomysły? Kusi mnie śliwkowy albo granatowy. Tzn jedna ze ścian będzie taka, reszta śmietankowa, coś w ten deseń. Ale granat chyba bardziej, bo będzie pasował do srebrnego, metalicznego łóżka!








 shirt - misbhv, shorts- h&m, watch- swatch, glasses- stradivarius


Nie mogę przestać tego słuchać!   JJ- Still

Zdjęcia robiła Ada Lender

26 komentarzy:

  1. dobrze, ze studenci maja jeszcze miesiac wakacji:) fajna koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym wybrała granatowy kolor ściany:)

    Śliczna jesteś imienniczko:) i oby rok szkolny minął Ci szybciej niż te wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś:) dziękuje za komentarz :) obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze mam to samo, zleciało jak tydzień co :D niestety
    Ja chce fioletowe ściany<3 niedługo bede miała remont:)
    Śliczne zdjęcia:) Buziak;*

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia przyjemnie się ogląda :) natomiast co do koloru to niestety ja źle czułabym się w zimnych barwach, więc Ci nie pomogę :) Najczęściej wybieram do pomieszczeń biel- mamy ją prawie wszędzie- pozwala mi się skupić, uporządkować myśli. Lubię minimalizm we wnętrzach :)
    Pozdrawiam i jeśli chcesz możemy się obserwować, byloby mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ales Ty sliczna, swietne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego ja się cieszę, że studiuję i jescze miesiąc wolnego przede mną:) A top z tak wyciętymi bokami bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, jesteś piękna. ♥


    xoxo, elverka.

    p.s. obserwuję Cię, jeśli ty zaobserwujesz mój blog będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś śliczna :) Świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful style!!! love those glasses!!! xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne, masz przepiękne włosy ! I cudowną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. podobaja mi sie zdjęcia ! ;]

    zapraszam do siebie;]

    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnaś ;D świetne fotki i super oksy
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. zrób granatowe, ja nie lubię śliwki :3 i fajna koszulka *.*

    + zapraszam do mnie, nowy post o butach na jesień. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia, ileee radości i energii xD pozdrawiam, bardzooo pozytywnie tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia!
    Jesteś prześliczna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko powtórze to co mówią wszyscy jesteś piękna ! :) Fajny luźny zestaw lubię misbhv. Obserwuję świetnie się ogląda :)

    jak znajdziesz czas wpadnij na męskiego bloga .

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia ;) i śliczna dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń