czwartek, 23 sierpnia 2012

Let the bass go

Przeglądając różne blogi, tumblre, etc. zdecydowałam się założyć własny. W sumie nigdy nie prowadziłam bloga, więc stwierdziłam, że nie zaszkodzi spróbować. Postaram się, żeby nie było tu nudno, będę robiła różne fotorelacje, pewnie nie tylko outfitowe.

Dzisiejszy outfit może niezbyt szalony, w szarej tonacji, ale myślę, że ćwieki i frędzle tu i ówdzie wypełniają niedosyt kolorów.







blouse- pull&bear, shorts- h&m, wedges- h&m, bag- bershka, watch- swatch, red bracelet- apart (I wear always, never take it off;)

Zdjęcia robiła Ada Lender :*

14 komentarzy:

  1. moja dupera mwaha mwaha mwahahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszulka, bardzo fajnie wyglądasz:)
    do tego jesteś taaaaka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kolorowe zdjęcia, cóż to za gra świateł? :D
    Dodaj sobie W Projekt -> Układ -> Dodaj gadżet -> Obserwatorzy, żebyśmy Cię mogli obserwować !


    xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Love it!

    Thx for stopping by. Wanna follow each other?

    Kiss,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  5. forever ahhh, nevermind! I miss read what you said. My fault, youre wanting those status messages synced up with your phones contacts so it displays it. Gotcha, yeah that would be cool, but I dont mind much to not have that (yet).

    OdpowiedzUsuń
  6. stylówka cudeńko!
    prowadzisz bardzo fajnego bloga :-)
    WPADAJ NA KONKURS, naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba...BARDZO!!!
    PS. Zapraszam na mojego bloga o modzie męskiej http://make-me-trendy.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście,że obserwujemy ;) Świetny blog. Zdjęcia świetne,życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O BARBARA ALE WYJEBANE FOTECZKI, BARDZO ŁADNIE NAPRAWDE , OBSERWUJEMY ? HEHEHEHE : *

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia ;) zapraszam do siebie: http://breatheliffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Aww thanks! You look so amazing, love your bag! <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  12. follow you too from gfc
    love ur pictures

    follow from fB too?

    INTO THE GROVE blog
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. to mi się podoba, widzę w tym zestawie coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń